Välkommen till vår webb-bokning

Information
Som ny kund kan du registrera dig för att få användaruppgifter till att logga in och boka en tid. Klicka på "Registrering" i menyraden ovan.
Bokningsförfrågningar kan göras utan att logga in, men dessa förfrågningar hanteras manuellt och därför enbart under kontorstid.
Gäller det bokningar eller frågor om följande lokaler, kontakta Kontaktcenter 0480 450 000 eller kontaktcenter@kalmar.se :
Bibliotek konf.rum Hyllan, Djurängsskolans matsal, Funkaboskolans matsal, Hagby bibliotek, Hagbyskolans matsal, Halltorpsskolans matsal, Kalmarsundsskolans matsal, Lindsdalsskolans matsal, Lindöskolans matsal, Pårydsskolans matsal, S:t Kristoffers väg 3, Sjöängsskolans matsal, Smedbyskolans matsal, Stensbergs Aula, Södemöreskolan aulan, Södermöreskolan konf.rum, Södermöreskolan matsal, TiC-huset, Trekantens matsal, Träffpunkt Frikadellen,Vasaskolans matsal, Åbyskolans matsal.
För att få inloggningsuppgifter och/eller för bokning på vardagar under kontorstid, kontakta bokningscentralen, tfn 0480-450701 eller 0480-450702.
GDPR, den nya dataskyddsförordningen:
Som bokare av anläggning godkänner du att vi använder dina personuppgifter i vårt bokningssystem. Privatperson som bokar uppger namn, personnummer, adress och kontaktuppgifter som används i boknings- och faktureringssystem. Föreningar registreras som förening men uppger namn på den som är ansvarig ledare för bokad tid och uppger då sitt namn.